• Niedziela, 6 grudnia 2020

Spraw, by Home Office wyglądało profesjonalnie

Jeśli chodzi o przestrzeń biurową, najważniejszym priorytetem jest oczywiście takie jej zaprojektowanie, aby była bardziej wydajna i efektywna w pracy. Twoje domowe biuro powinno być miejscem, w którym wszystko będzie wykonane przy użyciu odpowiednich narzędzi i sprzętu.

Chodzi o to, że nie wystarczy upewnić się, że posiadasz podstawowy sprzęt. Oczywiście, może to pozwolić Ci na wykonywanie pracy, ale nie będzie się czuł zbyt komfortowo, ani nie będzie wyglądał zbyt profesjonalnie.

Rozejrzyj się po swojej przestrzeni biurowej. Jeśli wydaje Ci się, że czegoś naprawdę w niej brakuje i nie wydziela ona powietrza profesjonalizmu, który chcesz przekazać klientom i współpracownikom, to czas na pewne zmiany.

Oto kilka prostych wskazówek, których możesz użyć, aby zmienić swoją przestrzeń i sposób myślenia każdego, kto wchodzi do Twojego biura.

Wyświetlaj swoje dane osobowe

Jeśli chcesz pokazać, że jesteś w stanie wykonywać swoją pracę z sukcesem, będziesz chciał pokazać klientom, że posiadasz niezbędne umiejętności i wiedzę, aby ją wesprzeć.

Oznacza to, że nie należy bać się wystawiać swoich referencji. Jeśli posiadasz dyplom lub stopień naukowy, powieś go na ścianie swojego biura, aby pokazać swoją wiedzę.

Możesz mieć nawet certyfikaty zawodowe lub nagrody naukowe, które odnoszą się do Twojej dziedziny, więc upewnij się, że również je opracujesz.

Church Hill Classics oferuje szeroki wachlarz ramek na dyplomy i certyfikaty, które zapewnią profesjonalny wygląd Twojego biura.

Co najlepsze, można dostosować style formowania i kolory mat do wystroju biura.

Maluj przestrzeń

Zamiast zadowalać się standardowym nijakim beżem, dlaczego nie wybrać czegoś bardziej przyciągającego wzrok?

Kolory takie jak szary, niebieski, lawendowy, zielony, a nawet dotyk czerni mogą dać Twojemu biuru poczucie wyrafinowania i profesjonalizmu.

Właściwy kolor pomoże Twojej przestrzeni wyróżnić się na tle innych biur i pokaże, że masz talent do myślenia poza pudełkiem. Wysiłek, który włożysz, odbije się na Tobie w bardzo pozytywny sposób.

Wybierając ten idealny kolor, pamiętaj, aby zastanowić się nad światłem w pomieszczeniu. Jeśli nie masz okna w swoim biurze, prawdopodobnie będziesz chciał trzymać się jaśniejszych tonów w każdej z tych rodzin kolorów.

Dzięki temu biuro będzie wyglądało na jasne i otwarte. Jeśli twoje biuro ma okno, to masz trochę więcej swobody, jeśli chodzi o kolor.

Zainwestuj w biurko informacyjne

Kolejnym obszarem, na który można skierować swoją uwagę i budżet, jest biurko. Biurko informacyjne, nazywane również "executive desk", nie może się powstrzymać od robienia wrażenia czystego profesjonalizmu.

Biurka do składania zeznań są zazwyczaj tymi, które mają większe rozmiary, ozdobny wygląd lub mają unikalne cechy. Są one zazwyczaj wykonane z wysokiej jakości materiału, jak bogate drewno, i pełnią rolę centralnego punktu w biurze.

Upewnij się tylko, że robiąc zakupy na biurku informacyjnym, myślisz również o komforcie i wydajności.

Biurko musi mieć wygodną wysokość, zapewniać wystarczającą ilość miejsca do pracy i pozwalać na dużą ilość miejsca do przechowywania. Musisz także uzupełnić wygląd o ergonomiczny fotel biurowy, który będzie pasował do wielkości biurka.

Sprawdź również: Wielkanocny manicure 2020 - 27 pomysłów na kolorowy, świąteczny manicure [GALERIA]  >>

Wyrzucić bałagan

Przechowywanie powinno być również wysoko na liście, ponieważ pomaga to utrzymać biuro w czystości i profesjonalizmie.

Kiedy masz dokumenty, akta i papiery rozłożone w różnych miejscach, tworzy to poczucie nieładu i przekazuje brak doświadczenia.

Klienci powinni mieć możliwość pop w każdej chwili i być witani z dobrze zorganizowaną przestrzenią. Oznacza to, że potrzebne jest miejsce do przechowywania i to w dużej ilości.

Chociaż nie ma nic złego w stosowaniu standardowych szafek na dokumenty, nie zawsze są one najbardziej atrakcyjną opcją wizualną.

Zamiast tego poszukaj regałów, które mają wbudowany schowek na dokumenty. Będą one wyglądać bardziej jak kawałek wysokiej jakości mebli niż typowa szafka na dokumenty.

Może to również oznaczać, że trzeba pozbyć się niepotrzebnego bałaganu. Jeśli nadmiar papieru jest problemem w Twoim biurze, możesz rozważyć przejście na pliki cyfrowe i zrezygnowanie z papieru.

Tworzenie recepcji zapraszającej lub poczekalni

Dla tych biur, które regularnie goszczą klientów i klientów, chcesz mieć również pewność, że istnieje zapraszająca recepcja lub poczekalnia.

Ponownie pokazuje profesjonalizm, że myślisz o wygodzie i potrzebach swoich klientów.

W poczekalni powinny znajdować się wygodne meble, obszerne oświetlenie, stół z aktualnymi czasopismami i gazetami, stacja ładowania telefonów i/lub tabletek oraz stacja kawy i wody, aby goście mogli sobie pomóc przy napoju podczas oczekiwania.

Postępując zgodnie z każdą z tych wskazówek, będziesz w stanie przekształcić swoją przestrzeń biurową w coś bardziej profesjonalnego, pozwalającego na zachowanie produktywności w każdej chwili.